close
دانلود آهنگ جدید
آموزش سئو و 9 روش نگو خرید بک لینک
loading...

بک لینک حرفه ای

آموزش سئو و 9 روش نگو گرفتن بک لینک 1. روش ساختمان شکسته لینک من عاشق شیوه ساخت لینک شکسته هستم زیرا برای ایجاد بک لینک های یک طرفه کاملاً کار می کند. این روش شامل تماس با مدیر وب سایت برای گزارش لینکهای خراب در وب سایت وی است. در عین حال ، به وب سایت های دیگر توصیه می کنید که آن لینک را جایگزین کنید. و در اینجا ، البته ، شما به وب سایت خودتان اشاره می کنید. از آنجا که شما با گزارش دادن به لینک های خراب ، مدیر وب سایت را به نفع خود انجام می دهید ، شانس بازگشت به لینک به وب سایت شما زیاد است. بنابراین…

آموزش سئو و 9 روش نگو خرید بک لینک

آموزش سئو و 9 روش نگو گرفتن بک لینک

1. روش ساختمان شکسته لینک

من عاشق شیوه ساخت لینک شکسته هستم زیرا برای ایجاد بک لینک های یک طرفه کاملاً کار می کند. این روش شامل تماس با مدیر وب سایت برای گزارش لینکهای خراب در وب سایت وی است. در عین حال ، به وب سایت های دیگر توصیه می کنید که آن لینک را جایگزین کنید. و در اینجا ، البته ، شما به وب سایت خودتان اشاره می کنید. از آنجا که شما با گزارش دادن به لینک های خراب ، مدیر وب سایت را به نفع خود انجام می دهید ، شانس بازگشت به لینک به وب سایت شما زیاد است.

بنابراین ، برای استفاده از روش لینک پیوند شکسته ، ابتدا وب سایت های مربوطه را در طاقچه های خود پیدا کنید که دارای صفحات منبع باشند. با استفاده از این سؤالات جستجو در Google آنها را پیدا کنید:

به عنوان مثال ، اگر وب سایت والدین دارم ، پیوندهای والدین را جستجو می کنم.

برای یافتن لینک های خراب در آن صفحات ، افزونه Google Chrome با نام Check My Link را بارگیری و نصب کنید. با استفاده از این افزونه ، من به سرعت تمام 404 پیوند را از این صفحه کشف کردم:

اکنون ، به آن مدیر وب سایت برگردید: هنگام دستیابی ، دوستانه باشید و خود را معرفی کنید. به این فرد بگویید که او با برخی از منابع موجود است که دیگر در دسترس نیستند. همیشه مکان دقیق پیوندهای شکسته را تهیه کنید تا به راحتی پیدا شود. برای جایگزینی آن پیوندها ، از جمله وب سایت شخصی خود ، گزینه های دیگری ارائه دهید. برای بدست آوردن بک لینک سعی کنید مفید باشید ، نه حریص. غالباً این روش کار خواهد کرد ، اما مواردی وجود خواهد داشت که مدیر وب سایت از بازگشت به شما امتناع ورزد.

 

2. بک لینک از طریق اینفوگرافیک

اینفوگرافیک یکی از محبوب ترین روش ها برای انتقال ترافیک به وب سایت شما و به دست آوردن بک لینک های با ارزش است. آنها همچنین عالی هستند زیرا درک و اشتراک گذاری آنها بسیار آسان است. همه افراد داده های تصویری را دوست دارند ، درست است؟ به همین دلیل تقاضا برای اینفوگرافیک به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. در نظر بگیرید که انتشارات اینترنتی با نفوذ مانند Mashable تعداد زیادی اینفوگرافیک از سراسر اینترنت منتشر می کنند.

اکنون ، اینفوگرافیک خود را با دقت انتخاب کنید: هرکدام باید داستانی بی نظیر و جالب را برای مخاطبان خود درج کنید. برای انتخاب خود ، موضوعات فعلی را دنبال کنید و ببینید افراد به دنبال چه هستند ، سپس با استفاده از داده های آماری اینفوگرافیک خود را ایجاد کنید.

برای شروع ، تحقیق و جمع آوری داده ها برای محتوا. سپس شخصی را پیدا کنید که محتوای شما را بصری کند.

یک تصور غلط وجود دارد که ایجاد اینفوگرافیک گران است؛ همیشه اینطور نیست. شکل با قیمت متوسط ​​بین 150 تا 300 دلار. به فرض اینکه در هر اینفوگرافیک بتوانید 10 بک لینک بدست آورید ، برای هر پیوند 15 دلار پرداخت خواهید کرد. برای پنج بک لینک ، قیمت برای هر لینک 30 دلار خواهد بود. برای بک لینک های کسب شده از طریق تعدیل مدیر وب بسیار ارزان است. و اگر اینفوگرافیک شما ویروسی شود. شما حتی بیشتر برنده شوید

سعی کنید از Dribble استفاده کنید تا طراحان دارای سبد های مناسب را پیدا کنید. با ارتقاء حساب خود به وضعیت PRO ، فقط با 20 دلار در سال ، مستقیماً با آنها تماس بگیرید. سپس به سادگی از فیلتر جستجو استفاده کرده و "infographics" را تایپ کنید. پس از پیدا کردن شخصی که دوست دارید ، روی "استخدام من" کلیک کرده و پیامی را در مورد نیازهای خود و درخواست قیمت ارسال کنید. Fiver مکان دیگری برای یافتن طراحان عالی است که مایل به ایجاد اینفوگرافیک ارزان قیمت هستند.

در مرحله بعد ، پس از آماده شدن اینفوگرافیک ، باید اشتراک آن را برای دیگران آسان کنید. برای این کار ، کدهای جاسازی شده خود را با استفاده از ژنراتور Siege Media ایجاد کنید.

وقتی همه چیز در دسترس است و اینفوگرافیک شما در وب سایت شما می درخشد ، وقت آن است که آنرا توزیع کنید. دایرکتوری های اینفوگرافیک متعددی وجود دارد که می توانید موارد خود را ارسال کنید. به عنوان مثال ، در اینجا لیستی با بیش از 100 مکان برای ارسال اینفوگرافیک شما وجود دارد.

نکته آخر اینکه با افرادی که قبلاً با اینفوگرافیک مشابه مرتبط بوده یا آنها را در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته اند ، تماس الکترونیکی برقرار کنید. درباره اینفوگرافیک خود بازخورد بخواهید ، اما هرگز مستقیماً پیوندی نخواستید. اگر آنها اینفوگرافیک شما را دوست داشته باشند ، می دانند چه کاری انجام دهند.

 

 

3. مزیت مقالات مهمان

وبلاگ نویسی مهمان مؤثرترین روش برای دستیابی به مخاطبان جدید است. با انتشار مقالات در وب سایت های محبوب دیگر ، مطالب خود را در مقابل خوانندگان جدید دریافت خواهید کرد و در معرض دید بیشتری قرار خواهید گرفت. بعضی اوقات ، فقط مربوط به بک لینک نیست ، بلکه در مورد افزایش اعتبار آنلاین شما یا دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی است.

وبلاگ نویسی مهمان به شما کمک می کند تا روابط خود را تقویت کرده و مخاطبان خود را گسترش دهید. اگر در مورد ارسال مهمان شک دارید ، در نظر بگیرید که حتی Google همکاران مهمان را در وبلاگ Google Analytics خود قبول می کند.

برای یافتن وبلاگهایی که مشارکت کنندگان میهمان را می پذیرند از جستجوی Google استفاده کنید:

کلمه کلیدی شما inurl: برای ما بنویسید

کلمات کلیدی شما پست های مهمان

کلمه کلیدی شما inurl: guest-post-lines

کلمه کلیدی شما تبدیل به یک مشارکت کننده می شود

وبلاگ نویسان کلمات کلیدی شما می خواستند

 

4- از رقبای خود جاسوسی کنید.

اگر به ترافیک ارگانیک بیشتری توجه دارید ، به روز بودن با استراتژی های بازاریابی آنلاین رقبای اصلی خود الزامی است. شما باید در رسانه های اجتماعی از رقبای خود جاسوسی کرده و به دنبال روش های ایجاد پیوند یا کسب درآمد و همچنین روش های بازاریابی محتوا باشید. در اینجا چند نکته آورده شده است:

هنگامی که رقبا درحال انتشار محتوای جدید در وب سایت های خود هستند ، خود را برای هشدار تنظیم کنید.

در خبرنامه های ایمیل آنها مشترک شوید یا آنها را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید. یکی دیگر از راه های هوشمند برای جلب محتوای جدید آنها ایجاد هشدار Google برای کلید واژه "سایت: yourcompetitor.com" است. "برای مثال ، اگر رقیب من TechCrunch است ، می توانم با استفاده از کلمه کلیدی: site: techcrunch یک هشدار Google تنظیم کنم. کام

بدانید که رقبای شما چه بک گراندهایی ایجاد می کنند یا درآمد کسب می کنند.

این به شما کمک می کند تا بهترین بک لینک ها را تکرار کنید و بهتر بفهمید از چه روشهایی برای تبلیغ وب سایت استفاده می کنند. اگر آنها از طریق وبلاگ نویسی مهمان پیوند می گیرند ، سعی کنید در همان وب سایت ها نویسنده مهمان شوید. اگر بیشتر پیوندهای آنها از بررسی وبلاگ ها ناشی می شود ، با آن وبلاگ نویسان در تماس باشید و به آنها یک آزمایش را برای آزمایش ابزار خود ارائه دهید. سرانجام ، آنها ممکن است یک بررسی درباره آن بنویسند.

ابزار مورد علاقه من برای جاسوسی از بک لینک های رقبا ، Monitor Backlinks نام دارد. این اجازه می دهد تا چهار رقبای مهم خود را اضافه کنید. از آن به بعد ، شما یک گزارش هفتگی را می بینید که شامل تمام پیوندهای جدیدی است که آنها کسب کرده اید. در داخل ابزار ، اطلاعات بیشتری در مورد این پیوندها کسب می کنید و می توانید آنها را با توجه به ارزش آنها و سایر معیارهای سئو مرتب کنید. یکی از ویژگی های مفید این است که تمام پیوندهایی که وب سایت خودم قبلاً در آنها قرار گرفته است ، مانند تصویر زیر ، به رنگ سبز برجسته شده است.

با استفاده از این تکنیک ، من می توانم به راحتی فرصت های ایجاد لینک جدید را تعیین کنم. با استفاده از مانیتور Backlinks ، می توانم تمام بک لینک هایی که وب سایت من به دست آورده است را ردیابی کنم. هربار که پیوندهای ساخت من موفقیت آمیز است ، می توانم همه بک لینکهای جدید را که در داشبورد خودم قرار دارم ، ببینم.

 

5- پیوندهای داخلی بسازید.

پیوندهای داخلی عامل اصلی برای اجرای یک وبلاگ موفق هستند. آنها در حال عبور از آب پیوند هستند ، و می توانید از متون لنگر خود استفاده کنید. با داشتن یک ساختار پیوند داخلی خوب ، می توانید به کاربران کمک کنید تا به راحتی در وب سایت شما حرکت کنند و تجربه کلی کاربر را افزایش دهند.

ابزاری وجود دارد که می تواند بطور خودکار پیوندهای داخلی را در وبلاگ شما ایجاد کند ، به خصوص اگر وردپرس را اجرا می کنید ، اما باید این کار را به صورت دستی انجام دهید. مت کاتس مایکروسافت توصیه کرده است که وب مسترها تعداد لینک های داخلی خود را در هر صفحه زیر 100 ، هم برای قابلیت استفاده و هم برای SEO حفظ کنند.

6. مطالب خود را تبلیغ کنید.

محتوای عالی شما را به بک لینک نمی رساند مگر اینکه بدانید چگونه می توانید به درستی تبلیغ کنید. شما باید در دنیای خارج شوید و از طریق ایمیل برای تبلیغ بهترین مقالات خود از طریق ایمیل اقدام کنید.

یكی از بهترین راهكارها برای این كار ، تماس با وبلاگ نویسان یا وب سایتهایی است كه به صورت هفتگی یا ماهانه جمع می شوند. باز هم ، می توانید از Google استفاده کرده و جستجوی نمایش داده شد مانند "کلمه کلیدی + گردآوری" را جستجو کنید تا نتایج فقط از هفته یا ماه گذشته مشاهده کنید.

سپس با وب مسترها تماس بگیرید و سریعاً به وب سایت خود معرفی کنید. با پیام خود ، پیوندی را به یکی از بهترین آموزش ها یا راهنماهای خود ارسال کنید. اگر آنها منابع شما را مفید بدانند ، ممکن است آنها در هفته هفتگی بعدی به شما برگردند. این بلاگ نویسان دائما به دنبال مطالب عالی هستند ، بنابراین قطعاً می خواهند از شما بشنوند.

مانند سایر تکنیک ها ، با درخواست مستقیم پیوند ، اطمینان حاصل کنید که از روابط خود با هیچ مدیر وب سایت سوء استفاده نکنید.

 

7. توصیفات را بنویسید.

یک روش آسان برای به دست آوردن لینک های با کیفیت و در نتیجه بهبود سئو سایت ، نوشتن توصیفات برای وب سایت هایی است که شما استفاده می کنید. فقط چند دقیقه وقت خواهید داشت و می توانید از صفحه اصلی یک وب سایت معتبر پیوند کسب کنید. تا زمانی که شما مشتری آن محصول باشید ، احتمال بالایی وجود دارد که بتوانید در ازای توصیفی ، یک لینک بدست آورید.

تمام ابزارهایی را که در حال حاضر استفاده می کنید ذکر کنید و در مورد احتمال ارائه توصیفات خود در وب سایت مورد نظر بحث کنید.

 

8- با روزنامه نگاران و وبلاگ نویسان مهم تماس بگیرید.

برای به دست آوردن پیوند به وب سایت خود ، باید این کلمه را در مورد تجارت خود پخش کنید. و چه راهی بهتر از این جهت دسترسی الکترونیکی به خبرنگاران و تأثیرگذار از طاقچه شماست؟ یافتن آدرس ایمیل شخصی می تواند چالش برانگیز باشد ، اما دلیلی برای دلسرد کردن وجود ندارد. در اینجا نحوه یافتن آدرس ایمیل کسی آورده شده است:

بیش از 90 درصد آدرس های ایمیل در نشریات و وب سایت ها به این شکل قالب بندی شده اند: john@website.com یا sjohn@website.com یا smith.john@website.com. بنابراین ، سعی کنید قله خود را به طور مستقیم به این ایمیل ها ارسال کنید.

اگر فرمت های بالا کار نمی کنند ، از ابزارهایی مانند Voilanorbert ، Thrust.io یا Emailfinder.io استفاده کنید. فقط کافی است نام شخصی را که می خواهید با او ارتباط برقرار کنید و وب سایتی که برای او کار می کند وارد کنید.

همچنین می توانید پیام خود را با استفاده از رسانه های اجتماعی ، با Google Plus یا Linkedin ارسال کنید.

همچنین در نظر داشته باشید که هر قدم باید کوتاه و به نقطه باشد. هیچ کس برای ایمیل های طولانی و کسل کننده از غریبه ها وقت ندارد.

 

9. اهدا کنید.

 

بله ، می توانید با اهداء به سازمان غیرانتفاعی ، بک لینک کسب کنید

ژان بقوسیان بازدید : 59 چهارشنبه 30 مرداد 1398 زمان : 12:27 نظرات ()
ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی
تبلیغات
Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • 1398
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 158
  • بازدید سال : 1,736
  • بازدید کلی : 1,736